Sıkıcı moda markalarının sıradan birbirini tekrarlayan tasarımlarından kurtulun!
"Atölye Gözlük" Türkiye’deki gözlük moda ve tasarım sektörünün atölyesi olmak amacıyla kurulmuştur. Sıkıcı moda markalarının sıradan birbirini tekrarlayan tasarım anlayışına karşı direnmek ve gözlük kullanıcılarına bir farkındalık yaratmak mottosuyla sektörde farkını hissetirerek büyümeye devam etmkedir.
ATÖLYE GÖZLÜK
Sıradışı Tasarımlar
2014 Ekim ayında kurulan Atölye Gözlük kısa sayılabilecek bu süre içerisinde başta Gentle Monster olmak üzere Moscot, Eyevan7285, PeterandMay, Vanity Effect, EposMilano ve Hummel gibi bağımsız gözlük markalarının Türkiye temsilciliklerini üstlenip, portföyünü genişleterek büyümeye devam etmektedir.
Atölye Gözlük uluslararası bağımsız gözlük markalarının tasarımda özgünlük ve esnek yönetim anlayışlarını kullanarak Türkiye pazarında kendisine rekabet-üstü bir yol oluşturmaya çalışmakta ve bunu etkili pazarlama faaliyetleri ve istikrarlı satış politikaları ile destekleyerek münhasır satış noktalarındaki iş ortaklarımıza azami gayretle hizmet vermeye devam etmektedir.
MİSYONUMUZ
Temsil ettiğimiz markalara ve iş ortaklarımıza karşılıklı kazanma prensibine sadık kalarak oluşturduğumuz şirket misyon ve vizyonumuzdan asla taviz vermeden ilerlemek ana hedefimizdir.
GENTLE MONSTER
2011 yılında gözlük üretimine başlayan firma aslında kendisini moda sektöründe konumlandırmayı daha uygun buluyor.
“Gentle” markanın tasarım açısından yumuşak, anlaşılabilir ve ticari olan kısmını “Monster” ise daha çok deneysel, şaşırtıcı ve bensersiz tarafını temsil etmektedir. Firma için deneyim ve insanları şaşırtmak iki anahtar kelime.
Tasarım anlayışını adeta farklı bir paralel evrende yaşarmışcasına hareket ederek oluşturan marka insanları şaşırtmaya ve farklı bir deneyim yaşatmaya çalışıyor. Marka aynı zamanda tasarım olan her ürünün pahalı olması gerektiği gibi yanlış bir algıyı da gözlük sektöründe tersine çevirmek istiyor.
Firma 9 farklı tasarımcı ile çalışıyor. Bunlardan birisi de firma sahibi olan Kim-han-kook. Ürünlerin prototiplerini tasarlarken ürünleri 1den 5 e kadar numaralandırıyorlar. Bu ürünler içinde 4-5 olarak belirlenen ürünler genellikle deneysel ve artistic detaylar taşıyan sınırlı üretimdeki ürünlerken, 1-2-3 olarak kodlanan ürünler ise daha ticari ürünlerden oluşmaktalar. Asyalı tüketiciler tasarım konusunda daha tutucu ike avrupalılar 4-5 kategorisindeki ürünlere daha açıklar. Gentle monster iki uç nokta olan ticari olmak ve artistic olmak arasında kendisini konumlandırmaya çalışmaktadır.
Biz ayrıca birinci sınıf ürünlerin pahalı olması gerektiği gibi bir algıyı kırmak içinde mücadele ediyoruz. Eşi görülmemiş tasarım estetik bilinci uyandırabilir. Ve bizim gücümüz sadece fiyat değil fakat tasarım aynı anda yüksek sanatsal anlayışı öne koyarak ticari anlayışla aynı yönde olabileceğini göstermektir.
Mentum fermentum nunc. Etiam pharetram
erat sed fermentum feugia